کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبت درخواست، تعهدی برای ایران خودرو ایجاد نمی‌کند


کد خبر : ۱۲۳۶۴۲یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰:۱۴۱۸۷۰۴ بازدید

همان‌طور که در اطلاعیه‌های سه‌گانه طرح فروش محصولات ایران‌خودرو تاکید شده، ثبت‌ اولیه درخواست خرید محصولات ایران‌خودرو تعهدی ...
ثبت درخواست، تعهدی برای ایران خودرو ایجاد نمی‌کندثبت درخواست، تعهدی برای ایران خودرو ایجاد نمی‌کند

همان‌طور که در اطلاعیه‌های سه‌گانه طرح فروش محصولات ایران‌خودرو تاکید شده، ثبت‌ اولیه درخواست خرید محصولات ایران‌خودرو تعهدی برای این شرکت در تحویل خودرو به تمامی متقاضیان ایجاد نمی‌کند. 

ثبت درخواست خودرو در طرح فعلی برای باقی‌مانده ظرفیت تولید (پس از تحویل خودروهای سامانه یکپارچه) تا پایان سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

با توجه به این‌که در حال حاضر تعداد متقاضیان بالاتر از ظرفیت فروش است، تاکید می‌شود، ایران‌خودرو پس از انجام فرایند قرعه‌کشی، صرفا به متقاضیانی تعهد خواهد داشت که بر اساس ظرفیت فروش، موفق به دریافت اولویت‌های نخست این مرحله از ثبت تقاضا شده‌اند؛ در واقع اولویت‌های پایین و خارج از ظرفیت تعیین شده فروش، بلافاصله پس از قرعه‌کشی حذف می‌شوند، اما امکان ثبت مجدد درخواست خرید برای آنان در فروش انتهای سال فراهم خواهد بود.

در پایان تاکید می‌شود، پس از اولویت‌بندی درخواست‌ها، هیچ حقی برای هیچ‌یک از متقاضیانی که پس از قرعه‌کشی و اولویت‌بندی حذف می‌شوند، ایجاد نخواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

سایت شب

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

بستن
سایت شب